Admin, Adlı kullanıcının mesajlarını göster

    Oyuna sponsor aranıyorsa ben olabilirim eski oyuncuları görmek şartı ile. Admin

    Bu iş sadece para değil. Burada önemli olan şeyler var. Örneğin;


    1. Oyun aşina olduğunuz oyun yapısı(Eski oyuncuların alışık ve beğenmiş olduğu)
    2. Loncalar ve arkadaşlarınız(Bu konuda hiç kimseyi tanımıyorum)

    İşe sıra gelince bir çok detay ortaya çıkıyor. Yatırım yapacak insan çok, fakat işi bilen birisi lazım.



    Alttaki yazı Truva2 projesinin özetidir;


    Bildiğiniz üzere oyunun sistemlerinin %95'i yapılmış zaten fazlası ile. Oyunun denge ayarı ve yapısı yani neyin nerden düşeceği, seviye kasma oranı, başlangıç seviyesi gibi ayarların aşina olunduğu şekilde yapılması benim görevim değildi. Bunlar beğenilmeyecek şekilde yapıldı veya tasarlandı. Doğrusunu söylemek gerekirse 6 ay boyunca benden sadece istendi. İstendikçe güncelleme yaptım(yaptık değil bakın yaptım) fakat işin sonunda hiçbir şey beklenildiği gibi düzenlenmedi. Bunun sonucunda işte buradayız. Oyuncular tarafından istekle beklenilen proje yattı.


    Sen böyle aktif bir savaş yapısı olan oyuna 20 gün sürecek kasma serüveni yaparsan o oyunu ben bile oynamam. Saçma, düşünülmemiş, hiyerarşisi kurulmamış bir oyun yapısı. Dosyaları adama verdik 1 gün sürmedi aha bitti dedi geldi. 6 ay boş durdun sen, 1 günde ne ayarlıyorsun ? Ben o geniş zamanda bunları yap dediğimde hiç bir şey yapılmayıp, "5 dakikalık işler onlar ya" diyerek geçiştirilip önemsenmediği için böyle rezil bir oyun çıktı ortaya. Bu durumdan sorumlu kişi benim mecburen. Sizler beni tanıyorsunuz. Ortaklık bozulana kadar atılan bütün lafları yuttum fakat bu kadar umutlarla uğraştığım bu oyun yapısı birkaç vizyonsuz insan yüzünden çöp oldu.


    Bu işin öncesi de varmış. Bana başlamadan önce söylenilmemişti zaten. "1.5 yıldır uğraşıyorsunuz becerip yapamadınız bir oyunu", diyordu herkes. Haklılar da, 1.5 yılda ne projeler ortaya çıkıyor sen bir oyunu yapamayıp insanları onca zaman oyalıyorsun. Ortaklık teklifini kabul ettiğim insanlar, benimle anlaşmadan önce, hiçbir şey bilmeyen(sözde bizim oyunumuzun ayarını yapan kişi) biri ile 1 yıl boşa uğraşıp sadece Greenmont,Ronark'ın haritasını ve silah zırh setlerini ekleyip sağa sola fotoğraf atıp oyunu açıyoruz diye insanlara vaat veriyor. Şu konuya açıklık getireyim. Ben gelip o saçma projeyi devam etmedim. Benim var olan 2016 yılından beri geliştirdiğim kendi oyun dosyalarım ile bu projeye girdim. Arkaplanı 1-120 TR sistemi olan oyunu bu proje için değiştirip yazmış olduğum bir çok sistemi kapattım. Ve 3 - 4 ayda elle tutulur istediğiniz bir proje ortaya çıktı.


    Şimdi geri dönüp baktığımda güzelim zamana yazık edip, insanlara da boşa ümit vermişiz diyorum. Kısacası burada benim demek istediğim, eski oyununuzu bilmeden çıktığım bu serüvende çektiğim yabancılık yüzünden battık :). Bu da bilginize.


    Anlık konuşup muhabbet etmek isterseniz de bir adet discord adresi oluşturdum, buyrun gelin.

    https://discord.gg/XXv5yU7

    Oyunun akibeti nedir neden bilgiverilmiyor?

    Bilgi/açıklama discord sunucumuzdan verildi. Kısa özet geçmek gerekiyor ise; oyunu yaptık tutmadı, kapattık. Diyelim.

    • Yenilikler:
    • Seviye sınırı 120'ye yükseltildi.
    • Derece Kapsülü oyuna eklendi.
      • Bu kapsül ile derece transferi yapabilirsiniz.
        • En az 1000, en fazla 10000 derece aktarabilirsiniz.
    • Başlangıç becerileri M1 olarak atandı.
      • Becerileri M1 olmayan oyuncular Yaşlı Kadın'dan master olmayan becerilerini master yapabilirler.
    • Özütlerin kapasitesi arttırıldı.
    • Oyunun başlangıç yeri Greenmont Bölgesi olarak ayarlandı.
    • Son derece efsun gelme şansı 5/1'den 5/2 olarak ayarlandı.
    • Pelerinler sınırsız yapıldı.
    • Var olan 99 silah dönüşümleri oyundan kaldırıldı.
    • +basma malzemeleri NPC'ye koyuldu.
    • Beceri kitaplari NPC'ye koyuldu.(Stoklu bir şekilde)
    • Taş basma oranları %100'den %65e çekildi.
    • Ruh Taşı artık derece eksiltmiyor.
    • Artık okçular yakınınıza geliyor.
    • Biyolog süre sıfırlama nesnesi Dev Hayalet Ağaç, Hayalet Ağaç Lordu, Kırmızı Ejderha, Alev Kral ve Balıkçılık Sandığına eklendi.
    • General, Komutan ve Buz Cadısı'nın savunmaları düşürüldü.
    • Hayalet Orman ve Kızıl Orman bölgelerindeki metinlere büyülü metal eklendi.
    • Metinlerde Ruh Taşı düşme oranları artırıldı.
    • 75. seviye Ortalama ve Becerili silahların düşme oranları arttırıldı.
    • Biyolog araştırmacının özütü itemi Dev Hayalet Ağaç, Hayalet Ağaç Lordu, Kırmızı Ejderha, Alev Kralı ve Balıkçılık Sandığına eklendi.
    • Kuvars Kumu sürgün 1.kat slotlarına ve 2.kat slotlarına eklendi.
    • Artı basma oranları %85'ten düşük olan şanslar 1.2 arttırıldı.
    • Alev,Buz efektlerinin yanına Zehir efekti de eklendi.
    • Kritik delici kemik efektleri eklendi.
    • Ruh Kristali Küpe için bonuslar düzenlendi.
    • Mavi Kuyu Sürgün Mağarası'na eklendi.
      • Mavi Kuyu'dan eşsiz silahlarınıza efekt verebilirsiniz.
      • 10.000 derece ve 2 adet efektin istediği kristal karşılığında. Eşsiz Silahların dönüşümü eklendi.
    • Beran-Setaou Sandığındaki:
      • Mavi Yin Yang Sembolü kaldırılıp Turuncu Yin Yang Sembolü eklenip çıkma oranı arttırıldı.
    • Azrail(Catacomb):
      • Yeşil Kristal eklendi.
      • Turuncu Yin Yang Sembolü eklendi.
    • Kraliyet Zırhlarının dönüşümü eklendi:
      • Mavi Çelik Zırh'larınızdan dönüştürebilirsiniz.
    • Eşsiz Zırhların dönüşümü eklendi:
      • Kraliyet Zırh'ından dönüştürebilirsiniz.
    • Oyunun bütün exp oranları %25 oranında arttırıldı. (+50Lv)
    • +Basma sandıkları oyundan kaldırıldı.
    • Maksimum taşınabilir Won miktari 249 olarak güncellendi.
    • 92. seviye silahlarının Yarı İnsan Bonusu 12'den 10'a düşürüldü.
    • Artık +3 taşlarınızı +4'e basabilirsiniz. (Seon-Pyeong)
      • +4 taşlarınızı da +5'e basabilirsiniz.


    • Hata Düzeltmeleri:
      • Ruh Taşı'nın ninjaların 6. becerisini görmeme problemi giderildi.
      • Artık ardiye envanterinizden de quickslot'u kullanabilirsiniz.(CTRL+Sol klik / İtemi taskbar'a sürüklemek)
      • Acemi kılıçlarının bonusları düşürüldü.
      • Acemi kılıçların ticareti açıldı.
      • Şeytan Kulesi'nde 3. katta kalma problemi giderildi.
      • Şeytan Kulesi'nde Sandık atma şansı arttırıldı.
      • Lonca cevhercilerinin işlememe problemi giderildi.
        • Cevher işlerken yalnızca envanterinizdeki taşlar taranır. Ardiyeye bakılmaz.
      • Efsun botlarının otomatik efsun almama problemi giderildi.
      • Beceri Kitabı okurken yapılan EXP kontrolu kaldırıldı.
      • Ruh nesnelerinin envanterde aktif efektinin gözükmeme problemi giderildi.
      • Depocu'da won çevirirken 1 Won 100m yazısı 1 Won 1T olarak güncellendi.
      • Pelerinlerin efektleri kaldırıldı.
      • Savaşları izlemek için gereken 75. seviye sınırı kaldırıldı.
      • Krallık değişimindeki eksik chat yazısı güncellendi.
        • Grubunuz var iken krallık değiştiremezsiniz.
        • Loncanız var iken krallık değiştiremezsiniz.
        • Evli iken krallık değiştiremezsiniz.
        • Aktif tezgâhınız var iken krallık değiştiremezsiniz.

        Yukarıdakilerin her hangi biri her o hesaptaki her hangi bir karakterde var ise işlem geçersiz olur.


    Bazı arkadaşlarda 2. clienti açınca ilk client kapanma sorunu varmış. Bunun farkındayız ve düzeltmek için çalışmaya başladık.

    Biz düzeltene kadar geçici çözüm olarak Windows'un UAC denetimini kapatmanız bu sorunu ortadan kaldıracaktır.

    UAC nasıl kapatılır ?

    8 Mart'ta açılacak olan oyunumuzda karakter nickleri çalınmaması için bir düzenleme getirdik.

    Bu düzenleme sayesinde nicklerinizi önceden rezerve edip, o nickin sadece istekte bulunduğunuz hesap üzerinden oluşturulmasını sağlayabilirsiniz.


    Nasıl rezerve yapabilirim?

    Oyunumuzun sitesinden hesabınıza giriş yapıp(yok ise oluşturup) Destek Sisteminden > Yeni Destek Talebi > İsim Rezervesi sayfasına girip orada size verilmiş taslağı doldurmanız yeterlidir.

    Eğer attığınız kanıt geçerli bulunur ise yönetici tarafından adınız rezerve edilip "o nickin yalnızca destek talebi gönderdiğiniz hesaptan" oluşturulması sağlanacaktır.


    Bu yönergeleri uygulamayıp isimlerini rezerve etmeyen oyunculara daha sonradan isim iadesi yapılmayacaktır.




    Herkese keyifli oyunlar.

    Ruh Sistemi oyuncularımızın farm deneyimini geliştirmek için düzenlenmiş bir sistemdir.



    Ruhları nereden elde ediyoruz ?

    Oyun başlangıcında her oyuncuya 1 adet Ruh Sandukası verilmekte.

    • Ruh Sandukasından:
      • Rüya Ruhu x1
      • Gök Ruhu x1 çıkmaktadır.

    Ruhların özellikleri:


    • Seviye 1 Rüya Ruhu:
    • Seviye 1 Gök Ruhu:



    Ruhların özelliklerini nasıl arttırabilirim ?

    Ruhların görevleri yapılıp seviyeleri geliştikçe özellikleri de artmaktadır. Bundan farklı olarak ruhların görevden ayrı, yükseltme yapıldığında da kendi bonusları artmaktadır.


    Ruhlarınıza Ruh Parşömeni(100) , Ruh Parşömeni ile yükseltme yapabilirsiniz.

    • Ruh Parşömeni'nin çıkabileceği yerler:
      • Ork Başkanının Sandığı
      • Kraliçe Örümcek Sandığı
      • Dev Çöl Kaplumbağası Sandığı
      • Dokuz Kuyruk Sandığı
      • Sarı Kaplan Hayaleti Sandığı
      • Alev Kral Sandığı
      • Kırmızı Ejderha Sandığı
      • Şeytan Kral Sandığı
      • Lusifer Sandığı

    Ruh yükseltme seviyeleri ve "sabit" özellikleri:

    • Rüya Ruhu : Metinlere Karşı Güç: +3%
    • Parıldayan Rüya Ruhu : Metinlere Karşı Güç: +6%
    • Yanardöner Rüya Ruhu : Metinlere Karşı Güç: +9%
    • Prizmatik Rüya Ruhu : Metinlere Karşı Güç: +12%
    • Aydınlanmış Rüya Ruhu : Metinlere Karşı Güç: +15%


    • Gök Ruhu : Patronlara Karşı Güç: +3%
    •  Parıldayan Gök Ruhu : Patronlara Karşı Güç: +6%
    • Yanardöner Gök Ruhu : Patronlara Karşı Güç: +9%
    •  Prizmatik Gök Ruhu : Patronlara Karşı Güç: +12%
    • Aydınlanmış Gök Ruhu : Patronlara Karşı Güç: +15%



    Ruhlarınızın yükseltme (+basma) yapmadan "görevler" ile bonuslarını yükseltebilirsiniz. (Artı bastığınız zaman ek bonuslar yükselmez. Görevleri yapmak zorunludur)


    •  >  > > > :
      • Görev 1 : 1.000 yaratık öldür > Ödül : Canavarlara Karşı Güç: +20% | Extra Derece Artışı : +100
      • Görev 2 : 25 adet metin taşı yok et > Ödül : Canavarlara Karşı Güç: +25% | Extra Derece Artışı : +250
      • Görev 3 : 2.500 adet yaratık öldür > Ödül : Canavarlara Karşı Güç: +30% | Extra Derece Artışı : +500
      • Görev 4 : 25 adet patron öldür > Ödül : Canavarlara Karşı Güç: +40% | Extra Derece Artışı : +1000
      • Öldürülen canavarlar ile oyuncu arasında maksimum (+-15) seviye farkı olabilir.


    • > > > > :
      • Görev 1 : 1.000.000 tecrübe puanı kazan > Ödül : %20 EXP bonus şansı
      • Görev 2 : Yerden 5.000.000 yang topla > Ödül : %20 Yang düşürme şansı
      • Görev 3 : Yerden kendi adına düşürdüğün 250 adet nesne topla > Ödül : %20 Eşya düşürme şansı
      • Görev 4 : Grubun ile beraber (minimum 2 online oyuncu ile) 5.000.000 tecrübe puanı kazan > Ödül : %20 Extra Grup EXP Bonus


    Ruhlar 15 günlüktür. 15 gün sonunda süresi uzatılmayan ruhlar yok olur.

    Ruhların süresini uzatabilmek için 20x Mavi Saç Bandı toplayıp Ah-Yu'ya gidin. Ruhunuzun süresini 7 gün daha uzatacaktır.


    Ruhları aktif ettiğinizde karakterinize efekt eklenir.

    • Rüya Ruhu:
      • Image from Gyazo


    • Gök Ruhu:
      • Image from Gyazo


    • İki ruh birden aktifse:
      • Image from Gyazo
    • Düzeltmeler/Değişenler:
      • Artık ardiye envanterinizde de aktif özütünüz var ise satın aldığınız iksirler direk özüte ekleniyor.
      • Kıvılcım Vuruşu yeteneğinin çeviklik çarpanı 0.3 ve random hasar çarpanı (50,100)'den (25,75)'e düşürüldü.
      • Geçmiş zamanlarda kapatılan /otur komutunu artık kullanabilirsiniz.
      • Stoklanmış özüt kullanılmak istediğinde kaybolma sorunu düzeltildi.


    • Beta Özel:
      • Taş basma oranları %100 olarak ayarlandı.
      • (1,4) Bonus ekleme oranı %100 olarak ayarlandı.
      • (5) Bonus ekleme oranı %100 olarak ayarlandı.
      • Cevher ekleme oranı %100 olarak ayarlandı.
      • Yukarıdaki işlemler sadece beta sürüme özeldir.



    Önceki güncellemelerden:


    Image from Gyazo

    Ronark bölgesi ayrıntılar:


    (v1.0 güncelleme notları lll rengindedir.)


    Ronark bölgesi bir savaş haritasıdır. Bu haritada serbest alanda düşman krallıktaki oyuncularla dövüşerek derece puanı kazanabilir veya kaybedebilirsiniz.


    0.1-Giriş için gerekenler:

    • Yüzbaşıya gitmeniz yeterli olacaktır.
    • Şartları:
      • 5000 veya daha fazla derece puanına sahip olmak.
      • Ronark'ta günde 500 kereden fazla ölmemek.

    0.2-Derece kazanma:

    • Öldürdüğünüz oyuncu başına derece puanı kazanırsınız.
    • Eğer bir düşmanı birden fazla kişi ile öldürdüyseniz kazanacağınız derece puanı oyuncuya vuran adam başı dağıtılır. (10/oyuncuSayısı)
    • Birden fazla kişi ile düşman öldürüldüğünde en çok hasar veren oyuncuya ek olarak (1-6) (1,3) arasında rastgele bir derece puanı daha verir.
    • Kazandığınız derece günlük skorunuza eklenir. Eğer ilk 5'e girebilirseniz adınız sıralamada yer alacaktır.


    0.3-Derece kaybetme:

    • -Her öldüğünüzde 10 derece puanı kaybedersiniz.
    • -Kendi krallığınızdan bir oyuncuya öldüğünüzde derece kaybetmezsiniz.

    Durumlar:

    • Ölme:
      • (0.3 gerçekleşir)
      • Öldükten sonra tekrar dirilmek için bekleme süresi yoktur.
      • Tekrar dirildiğinizde beceri süreleriniz sıfırlanmış ve canınız ve mananız tam şekilde doğarsınız.
      • (-1) gündelik ölüm puanı karakterinize eklenir.
    • Öldürme:
      • (0.2 gerçekleşir)

    Npcler:

    • Satıcı.
    • Depocu.
    • Işınlayıcı.
    • Ronark Bekçisi

    Engellemeler:

    • Ronark Bölgesinde binek binemezsiniz.
    • Ronark bölgesinde ışınlanma yüzüğü kullanamazsınız, F5 veya Işınlayıcıdan Işınlanabilirsiniz.
    • Ronark bölgesinde serbest modu açamazsınız.


    3 Şubat v1 güncellemesi:


    Düzeltmeler/Değişenler:

    • Artık öldürülen oyuncu derecesi maksimum 3 kişi arasında paylaşılıyor.(10/3= 3.3 > 4)
    • Öldürülen oyuncuya en çok hasar veren oyuncuya verilen ek derece puanı rastgele(1,6)'dan rastgele(1,3) olarak düzenlendi.

    Yenilikler:

    • Ronark Bölgesi için sıralama listesi eklendi.(Pencere sadece ronark bölgesinde görünür)

      • Sıralama listesi haftalık olarak tutulur. Oyunun haftalık temizliğinde sıfırlanır.
      • Sıralama listesinde Ronark Bölgesi'nde "Günlük" en çok derece kazanan ilk 5 kişinin adı ve kazandığı derece miktarı bayrağı ile birlikte bulunuyor.
      • Sıralama listesinde Ronark Bölgesi'nde anlık kaç kişi savaşıyor/kaç kişi izliyor görebilirsiniz.
      • Sıralama listesinde kendi kazandığınız "Günlük" derece miktarını görebilirsiniz.
      • Sıralama listesinde bayrakların günlük/haftalık şeklinde toplamda kazandığı derece miktarlarını görebilirsiniz.
      • Günlük oyuncu skorları ve günlük bayrak skoru her gece 00.00'da sıfırlanır. Haftalık yani (günlük/haftalık) bayrak skoru sıfırlanmaz.
      • Ronark Bölgesi'nde günlük en çok derece toplayan oyuncu gece 00.00'dan itibaren 24 saatlik "Bölge Lideri" tagı kazanır.Bu taga sahip olan oyuncular:
        • Ronark Bölgesinde öldüğünde 10 değil 7 derece kaybeder.
        • İmparatorluk ve Kale savaşında %20 daha fazla derece kazanırlar.(10 > 12)
        • Gün içerisinde gerçekleşen Ronark Anıtı savunma etkinliğinde metin taşlarına %20 ek hasar bonusu kazanır.
        • Tag sadece Ronark Bölgesinde değil bütün haritalarda görünür.




    • Artık Ronark Bölgesine izleyici olarak katılabilirsiniz.

      • İzleyici olarak katılmak için kısıtlama yoktur. Her seviyeden, her bayraktan oyuncu katılabilir.
      • Yüzbaşı'dan katılabilirsiniz.




    Ek güncelleme:

    • Artık oyuncular da Ronark Etkinliğini başlatabiliyor;
      • Şartlar/Gerekenler:
        • Yalnızca Ronark Lideri etkinlik isteğinde bulunabilir.
        • Günde yalnızca 2 kez istekte bulunabilirsiniz.

        • Yalnızca 01:00 ve 19:00 arasında istekte bulunabilirsiniz.
        • En son yapılmış olan Ronark Etkinliğinden 3 saat geçmesi gerekir(Sistem tarafından olan dahil değil).
        • İsteğinizin kabul görmesi için Ronark'ta her krallıktan en az savaşan 10 oyuncu bulunmalıdır.
      • Eğer bu koşullar sağlanıyorsa Ronark Bölgesinde bulunan Ronark Bekçisi'nden şu yönergeleri uygulayabilirsiniz.
        • Bekçiye gidin.
        • Bekçi ile konuşun.



    Ronark Etkinliği



    Nasıl İşliyor ?

    • Etkinlik başlamadan 5 dakika önce oyundan duyuru geçmeye başlar. 5 dakika sonunda dikdörtgen olarak 4 adet Ejderha Heykeli ve ortasında 1 adet Ronark Anıtı ortaya çıkacaktır.[384.384]
    • Metinler canlı olduğu her 45 saniyede bir Heykeller Anıt'a saldıracaktır. Her saldırıda Anıt'ın %10 canı gitmektedir. Anıt kendine can yükleyemez.
    • Eğer metinler kesilirse 30 saniye sonra tekrar 4 adet metin ortaya çıkacaktır. Bu işlem toplamda 3 kere tekrarlanır.
    • Eğer 4 turda gelen metinlerin hepsi yok edilene kadar Heykeller Anıt'ı öldüremezse 4. turun sonunda son metin kesildikten sonra Heykeller yok olur ve oyuncular Anıt'a hasar verebilir.
    • Eğer 4 turu bitiremeden Ronark Anıtı Heykeller tarafından yok edilirse hiç kimse bir şey kazanamaz.



    Ronark Anıt'ndan neler düşüyor?

    • Derece Kapsülü(100) - %100
    • Derece Kapsülü(100) - %100
    • Derece Kapsülü(250) - %100
    • Derece Kapsülü(500) - %100
    • Derece Kapsülü(1000) - %10

    Videosu:






    v1 notları burada sona eriyor.


    Kırmızı Bayrak Base




    Sarı Bayrak Base




    Mavi Bayrak Base



    • Değişenler/Düzeltmeler:
      • Karakter üzerinde zehir efekti aktifken buz/yakma atamama sorunu düzeltildi.
      • Efsun botunun sadece 1. slotu görme sorunu düzeltildi.
      • Artık kale anıtını öldüren oyuncunun adı duyuru olarak geçiliyor.
      • Karakter ayrıntıları tablosu güncellendi.
        • Gruptan saldırı alınca yeşil renk ile göreceksiniz.
        • Bazı değerlerin de yanlış gösterilme sorunu giderilmiş oldu.





    Güncelleme Boyutu: 4MB

    • Düzeltmeler/Değişenler:
      • Ronark Etkinliği:
        • Artık Sütunlar ,Anıta 75sn'de bir hasar veriyor.
        • Artık Sütunları yok ettiğinizde Anıt'ın canı doluyor.
        • Artık İmparatorluk Kayasına son vuruşu yapan oyuncular 50 derece kazanıyor.(Bu derece skor tablosuna dahildir.)
        • Artık Ronark Lideri İmparatorluk Kayasına %20 daha fazla hasar veriyor.(Notu düşülmüştü ama yapılmamıştı.)
      • Kale Savaşı:
        • Artık kale savaşı bittiğinde kazanan bayrak oyuncuları köye ışınlanmıyor.
        • Artık kale savaşı bittiğinde kazanan bayrak için 256,42 koordinatları üzerinde kale anıtı ve kurbağalar beliriyor.
          • Kurbağalar aynı metin taşı gibi drop olarak:
            • Derece Kapsülü(100) %100
            • Derece Kapsülü(100) %100
            • Derece Kapsülü(250) %20
          • Anıt ise son vuruşu yapan oyuncuya 1000 derece vermektedir.
        • İzleyici olarak katılınca tekrar tekrar ışınlanma problemi giderildi.
      • Client crash problemi giderildi.
      • Ronark Etkinliği'ndeki sıralamadaki yanlış hesaplama sorunu giderildi.(Artık sıralamadaki oyuncuyu birisi skorda geçerse ve geçilen oyuncu Ronark'ta değilse tekrar ronark'a gelene kadar sıralama gözükmez.)
      • Artık bineklerinize takılmıyorsunuz.
      • 120. seviye oyuncular için mobların drop vermemesi için drop algoritması düzenlendi.
      • Deadly tarafından "Ronark Lideri" tagı güncellendi.


    patcher ekranında yapılan çözünürlük ayarı bir türlü kayıt olmuyor, her ayrı client açtığımızda çözünürlüğü baştan ayarlamamız gerekiyor, bir önce ki ayarı görmüyor.

    • Düzeltildi.


    Güncelleme Boyutu: 18MB

    Konu güncellendi.


    Ek güncelleme:

    • Artık oyuncular da Ronark Etkinliğini başlatabiliyor;
      • Şartlar/Gerekenler:
        • Yalnızca Ronark Lideri etkinlik isteğinde bulunabilir.
        • Günde yalnızca 2 kez istekte bulunabilirsiniz.

        • Yalnızca 01:00 ve 19:00 arasında istekte bulunabilirsiniz.
        • En son yapılmış olan Ronark Etkinliğinden 3 saat geçmesi gerekir(Sistem tarafından olan dahil değil).
        • İsteğinizin kabul görmesi için Ronark'ta her krallıktan en az savaşan 10 oyuncu bulunmalıdır.
      • Eğer bu koşullar sağlanıyorsa Ronark Bölgesinde bulunan Ronark Bekçisi'nden şu yönergeleri uygulayabilirsiniz.
        • Bekçiye gidin.
        • Bekçi ile konuşun.


    şu ölüm / öldürme olayını tek kişiye bıraksak puan dedigimiz gibi sadece grup üyelerine bölünse .

    Admin Hazır ronark konusu açılmış iken,1 kişiye 10 derece gittiği zamanlar daha güzel oluyordu altta sadece tek bir kişinin ismi yazmalı diye düşünüyorum diğer türlü pek göze hitab etmiyor bana göre

    Bu konu hakkında gereken düzenlemeyi yaptık zaten. Ronark'ın kalabalığa hitap edebilmesi için bu gerekli.



    Düzeltmeler/Değişenler:

    • Artık öldürülen oyuncu derecesi maksimum 3 kişi arasında paylaşılıyor.(10/3= 3.3 > 4)
    • Öldürülen oyuncuya en çok hasar veren oyuncuya verilen ek derece puanı rastgele(1,6)'dan rastgele(1,3) olarak düzenlendi.

    Bize böyle şeylerle gel işte :thumbup:

    Haksız puan kasmaya çalışanlar olacak ona da bi çözüm bulursunuz artık.

    illegal derece kasma olayları ne olacak peki .

    Düzenleme gelecektir. Önce mekaniğimizi bir görelim.


    Bu ve diğer tagların text stilini değiştiremez misiniz? Biraz daha göze hitap edebilir. Onun haricinde mekanik olarak çok iyi duruyor.


    Oyunumuzdaki bütün tagları Deadly tasarlıyor. Ben şahsen çok beğeniyorum. Eğer değişmesini istediğiniz bir şey var ise oylayıp önüne sunabilirsiniz. Eğer kendisi tarafından onay alıp yenilenirse değişebiliriz.